Räkmacka

Godmorgon.
Passade på att sova ut idag eftersom att jag inte fick göra det igår, och kommer inte få göra det på fredag heller.
Då ska jag nämligen till sjukhuset igen, men jag tror att jag kommer slippa trädgårdsslangen i halsen då(Är fortfarande öm). Ska göra ett arbetsprov för att testa om det är något skumt med hjärtat. Så dom ska sätta mig på en cykel och så ska jag trampa som en galning... typ. Dom måste vara ute efter att få mig att spy där på sjukhuset. Först kör dom ner en trädgårdsslang och sen ska dom plåga mig på en träningscykel. Vad har jag gjort dom?

Men imorgon blir det lite bekvämt åtminstone. Ska få massage. Och akupunktur. Men massage är skönt åtminstone.

Igår fick ni-vet-inte-vem ni-vet-inte-vad så jag kan avslöja vad det handlar om.
Ni-vet-inte-vem var min pappa som hade namnsdag(Edvin) och fick ni-vet-inte-vad som är första säsongen av I en annan del av Köping.

Nu ska jag ta och äta frukost. Räkmackan som jag bara orkade ta en tugga av igår blir nog bra.

http://www.youtube.com/watch?v=E2e8vlRWwvg
http://www.youtube.com/watch?v=Mo8TYapTOsA&feature=related
Två klipp ni måste se, satt och asgarvade åt dom

Kommentarer
Postat av: Hejsan hej!

Måste kanske göra lite ändringar i mitt tips på ordningen i melodifestivalen..Det är svårtippat men nu tror jag följande:
1. Charlotte Perelli
2. Rongedal
3. Nordman
4. BWO
5. Sanna Nielsen
6. Linda Bengtzing
7. Sibel
8. Amy Diamond
9. Frida feat. Headline
10. Christer Sjögren

2008-03-12 @ 15:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0