Ranking

Då ska jag avsluta bloggandet om Melodifestivalen 2008. Detta genom att ranka låtarna, från bäst till sämst(Poängskala ett till fem).

image90

Rongedal - Just a minute
(Björn Gustafsson - Carina Berg)


image91

Amy Diamond - Thank you
Charlotte Perrelli - Hero
Christer Sjögren - I love Europe
Face-84 - Alla gamla X
Nordman - I lågornas sken


image92

BWO - Lay your love on me
Caracola - Smiling in love
Johnsson & Häggkvist - One love
Linda Bengtzing - Hur svårt kan det va?
Ola - Love in stereo
Patrik Isaksson & Bandet - Under mitt tunna skinn
Sanna Nielsen - Empty room
Therésè Andersson - When you need me
Velvet - Deja vú


image93

Calaisa - If I could
Daniel Mitsogiannis - Pame
Fronda - Ingen mår så bra som jag
Michael Michailoff - That's love
Sibel - That is where I'll go


image94

Ainbusk - Jag saknar dig ibland
Alexander Schöld - Den första svalan
Andra Generationen - Kebabpizza Slivovitza
Brandur - Lullaby
Eskobar - Hallelujah New World
Frida feat. Headline - Upp o hoppa
Lasse Lindh - Du behöver aldrig mer vara rädd
Mickey Huskic - Izdajice
Niklas Strömstedt - För många ord om kärlek
The Nicole - Razborka
---
Suzzie Tapper - Visst finns mirakel

Kommentarer
Postat av: kristin

Rongedal va faktiskt inte så bra ^^ ;D

2008-03-16 @ 14:05:38
URL: http://fkj.blogg.se
Postat av: kristin

men de är ju så ;o

2008-03-16 @ 14:14:06
URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0