Småhålor

Nyligen hemkommen från Skitskär där "mina små adepter" vann semifinalen med 4-2. Bra gjort.
Var faktiskt rätt spännade.
Med tjugo sekunder kvar missade röda en straff, konstigt dömd må jag säga. Inte det faktum att det blev straff, den var klockren. Men jag trodde inte att det var avvaktande avblåsning vid straff. Och jag trodde att det skulle bli utvisning på blå eftersom det inte blev mål på straffen. Men men... Domarna dömer som dom vill...
Johan var dock lite divig efter slutsignalen och ville inte ge mig sin klubba.

Moget av Patric Ekwall att kritisera Brynäs. Man ska inte sparka på folk som redan ligger!

Lukas Moodysson ska spela in en film i Gästrikland. Titeln är inte klar men det ryktas om "Fucking Åmot". 

Nu är jag mest sugen på att bli frisk så jag kan börja spela igen. Har inte spelat sedan Regionsmästerskapen i Falun den 27e januari.

Nu är det dags för En annan del av Köping.
Too-del-oo allihopa.

Kommentarer
Postat av: kristin

svar: ja, det är han . haha (:

2008-03-09 @ 21:27:44
URL: http://fkj.blogg.se
Postat av: du vet vem

Åmot rules :D

2008-03-09 @ 21:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0