Snö

Var tusan kommer all snö ifrån? Och var är den där växthuseffekten som alla "smarta" har skrämt upp jordens människor med så att småbarnen inte ens vågar fisa längre för det bidrar till klimathotet.
Det snöar ju konstant ett tag, så blir det ett kort uppehåll då all snö smälter undan. Och vad händer sedan? Jo, allt upprepas.
Och jag ska nog inte gå ut på en promenad när det slutat snöa och solen lyser, man blir ju bländad.

Nu när jag ändå är inne på I-landsproblem(skicka snön till Afrika om dom svettas, jag bryr mig inte. Vintern är slut nu!) så måste jag säga att jag inte gillar tangentbordet till min bärbara dator. Allt är så kompakt att jag flera gånger trycker på fel tangent och ibland upptäcker jag det inte ens. Så nu innan jag köpt ett nytt tangentbord(Funderar åtminstone på det) så kan ni väl ursäkta mig ifall jag skriver något ni inte kan tyda, eller att det kommit in en bokstav som inte hör hemma i ordet.

Kommentarer
Postat av: kristin

men tänk för att jag ska försöka göra klart den nu ;D

2008-03-18 @ 17:17:55
URL: http://fkj.blogg.se
Postat av: Malin

jag håller med dig! bort med snön nu!

2008-03-18 @ 18:16:05
URL: http://artofmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0