Tv-kväll

Bra tv-kväll idag må jag säga.
Klockan åtta tar pensionären i mig över(den som sätter sig på pensionärshyllan i bussen)  och jag trycker på ettan på fjärrkontrollen för att se "Så ska det låta". Med Robert Gustafsson kan det väl inte bli något annat än roligt?
Sen när det slutar är det bara att byta kanal till femman har jag för mig att det är där det är filmen "National Treasure" som jag tycker är bra, har på dvd och kommer att passa på att se. Och när den filmen tar slut så kommer jag byta till fyran där det är den underbara serien "Boston Legal". Sedan får man väl se vad som händer. Hitta något nytt att se på(hinner se slutet av Kitchen Nightmares om jag vill) eller hoppa ner i sängen.
Kan bli ett spännande val...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0