Annorlunda tisdagskväll

När jag vaknade imorse hade jag förberedit mig för att få se House på kvällen. Och detta var jag skitglad över. Älskar House, även fast den senaste säsong inte varit någon höjdare.
Men döm om min besvikelse när jag ser att det inte är House, utan ett program om Madeleine McCann (eller vad det nu är hon heter), ni vet femåringen som försvann för ett år sedan i Portugal.
Iallafall. Lite deppigt var det först, men sen såg jag att det var Eurovision Song Contest ikväll. Och då var jag glad över att det är säsongsuppehåll i House. Då kan jag ägna all min uppmärksamhet till ESC och "liveblogga" som jag gjorde under Melodifestivalen. Kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0