Carolaproblem

Godmorgon.
Har precis vaknat och sitter nu i morgonrock. Ska ta frukost om en stund samtidigt som jag kollar på Star Trek.
Halv tolv ska jag iväg till en naprapat som ska kolla på mina axlar och se ifall det kan ha något att göra med mitt illamående. Det känns lite långsökt, men West Hams och svenska fotbollslandslaget kapten Fredrik Ljungberg drog ut en tand för att han hade problem med knäet(!), så det kanske stämmer.

Hade egentligen inte tänkt blogga nu på morgonen, men såg två kommentarer om mitt inlägg om Carola så tänkte att jag kunde förklara varför det är så.
Igår satt jag och förberedde lite inför släppet av min nya design(släpps 30e maj) genom att flytta inlägg till nya kategorier, och något hände som fick några av inläggen att hoppa längst fram. Vad vet jag inte, och jag har heller ingen lust att försöka lösa det så ni får helt enkelt läsa lite av mina gamla tankar också.

Kommentarer
Postat av: kristin

hoppas det går bra hos sjukgymnasten idag :)

2008-05-14 @ 11:48:17
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: kristin

svar: hehe, ajdå. det lät inte alls skönt ^^. ska du kika på hockeyn ikväll :) ?

2008-05-14 @ 12:21:24
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0