Det är vad som krävs

Nu har Sesse varit duktig, han har nämligen varit ute på en promenad. Han blev lite andfådd, men stolt är han åtminstone. Inte ofta han tar initiativ och går ut.

Jag måste vara lite konstig när det gäller att börja gilla program på tv. Filip & Fredrik och En annan del av Köping är ju två succéer som går på tv, men det har inte varit några favoriter för mig, tills för inte så länge sedan.
Filip & Fredrik började jag gilla efter deras deltagande i På spåret där dom påminde väldigt mycket om Piff & Puff.
En annan del av Köping var det inte förrän förra veckan som jag började tycka om det programmet. Rubbade Runar och Simon hade ju som jag skrivit om tidigare uppesittarkväll när de kom från träningen. Innan dom stängde in sig på RR's rum hade dom dock en liten uppvisning av hur lik dom kunde vara personerna i Köping. Vad jag skrattade! RR's Tobbe är väldigt lik... Men Simons Linda Hammar-skratt-a-like-hur-hon-gapar tar nog priset!
Så nu gillar jag det också.

Ikväll efter middagen ska jag ut till Skutskär. DM i innebandy för pojkar födda 1994 och GGIK-derby i semifinalen. GGIK Blå(där jag hjälpt till tidigare under säsongen, måste vara min förtjänst att dom gått så långt) möter GGIK Röd. Mycket spännande!

Läst runt på en del bloggar, och en sak har jag kommit fram till. Ingen tycker det var synd att Carola inte gick vidare. Det gör inte jag heller, jag tycker bara synd om Andreas.


Kommentarer
Postat av: Jen

Duktigt :)

2008-05-13 @ 18:37:28
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: kristin

vadå Carola inte gick vidare ;p ? :)

2008-05-13 @ 23:52:04
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför känns det som om jag har läst det där förr?

kan du sluta förvirra mig?

Carola? vem bryr sig ens om henne? alla är överlyckliga av att äntligen få slippa henne och hennes jesus magi i framtiden.

2008-05-14 @ 01:02:36
URL: http://borror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0