Lördag med begravning

Godmorgon. Och nej, jag vaknade inte nyss. Jag har varit vaken i en timme ungefär. Och blev inte väckt av Rubbade Runar. Men tro inte att han inte försökte. Han hade tänkt starta Christer Sjögren igen... Det rubbade puckot. Men jag låg vaken då så hörde att han höll på.

Och på SVT visar dom något så osmakligt som en begravning.

Idag ska jag göra två saker.
1. Ut. I Solen. Det fina vädret. Cykla lite. Ner på stan. Får se ifall jag åker till boulognern och kollar på Rubbade Runar och Mr. Rönngren när dom spelar minigolf.
2. Städa rummet. Till och med så att mamma skrivit en lapp om det. Och har faktiskt tänkt göra det. I snart tre veckor... Så lär väl göra det. "Ta tummen ur röven" som Jasmina brukar säga...

Kommentarer
Postat av: Josefina

Varför är en begravning osmaklig? Jag tyckte den var fin.

2008-05-10 @ 12:37:01
URL: http://josfinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0