Måndag

Godmorgon.
Jag är trött. För dom som känner mig kommer det knappast som någon större chock. Men nu är jag extra trött.
Var uppe och såg nästan hela matchen mellan Sverige och Tjeckien. La mig tre.
Blev väckt av Rubbade Runar(På uppdrag av pappa... Hela familjen emot mig... Jag känner mig lite mobbad) tjugo i åtta. Vi ska nämligen få besök av någon ventilationsstädargubbe idag och den gubben skulle dyka upp någon gång mellan halv åtta och fyra(...). Så blir att vänta hemma för mig idag. Får lägga mig på baksidan i solen tills dom dyker upp.
Sen idag M Å S T E jag städa mitt rum. Jag M Å S T E. Så borde nog börja med det direkt efter frukost, för det brukar ta ungefär en dag för mig att städa klart pga bristande koncentration. Tv:n som stör, datorn, tidning, grannar osv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA?

2008-05-12 @ 14:02:05
URL: http://svartaparaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0