Mhm, godmorgon

GODMORGON GODMORGON, DET HÄR ÄR SESSE VID LUNCHTID!

Tog en sovmorgon idag, halv ett. Var skönt, och ännu skönare var att jag inte blev väckt av Rubbade Runar som har en förmåga att spela musik på hög volym trots att jag inte är vaken.
Ibland är han värre än riktigt små syskon. Dom brukar ju vara smarta och dom spelar nog sällan hög musik på morgon. Men han är ju som han är...

Sitter och kollar på Inför Eurovision Song Contest. På något sätt känns det rätt lovande för Sverige om man bara tänker på musikkvalitén.
Börjar fundera lite över hur min tv mår. Uppe i högra hörnet är det en lila fläck som bara växer(Nej, jag har inte spillt blåbär eller något sånt). Känns som att det kanske börjar bli dags att köpa en ny tv. Det är liksom inte normalt att Simpsons är lila...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0