Nervös lillebror och arg afrikan

Tror Rubbade Runar har läst min blogg. Har precis fått två sms som tyder på det... Annars så börjar han bli nervös och har ingen annan att prata med.

21/05/08 12:09
Från: Rubbade Runar
Det lär väl bli scholesoch carrick eller kan det bli anderson med scholes?

21/05/08 12:39
Från: Rubbade Runar
Fast kan bli så att giggs får lira istället för nani eftersom det är mer rutin...

Blev utskälld av en afrikan. Tror jag. Skrek något på afrikanska och stirrade argt på mig så det betydde nog inte "Ha en bra dag".

Måste leta upp min kokbok. Måste laga mat ifall jag vill ha det idag, annars måste jag äta lasagne. Igen.

Kommentarer
Postat av: syster

VA :O ofta???? hur kan de vara det?

2008-05-21 @ 16:41:33
URL: http://mmaalinn.blogg.se/
Postat av: kristin

hahahahah, bra sagt.. om afrikanen. hahaha ;p

2008-05-21 @ 19:34:17
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0