OLW Sourcream & Pepper

Först och främst; Vem tusan är Milla Jovovich?

Varför visar man nudister på teve nästan varje gång jag kollar. Och varför är de allihopa typ sjuttio år, med bröst som ligger på en alltför stor mage! Och kvinnorna(damerna? tanterna?) ser exakt likadana ut. Det måste finnas nudister som är typ 50 år yngre än dom, varför inte filma dom oxå? De var ju överallt när man visade Big Brother och Farmen... fast jag gillade aldrig naken-janne.

Sen är det bara för gulligt när man läser på diverse communitys (Ja, jag är medlem på diverse communitys) hur personer i 12-13-14-15 års åldern skriver "jag kommer alltid älska dig <namn>". Jag menar liksom, dom är typ 14 år... och man lever i en sjuttio-åttio år. Tror dom verkligen att dom kommer hålla ihop så länge?

Kommentarer
Postat av: Emma

haha skönt perspektiv och de är sant! dessa personer kallas fjortisar :)X)

2008-05-13 @ 17:34:57
URL: http://missemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0