Oproduktiva Sesse

Det har har varit en väldigt oproduktiv dag från min sida. I och för sig, sedan den sjätte februari går nog mina produktiva dagar att räkna på tummarna.
Hur som haver. Vaknade vid tolv-tiden. Tog frukost.
Sen spelade jag tv-spel med Rubbade Runar (Ibland kan han faktiskt vara snäll) tills tre då jag lunchade pizza från igår och kollade tv. Sen blev det tv-spel tills middagen stod på bordet.
Och efter middagen så kände jag mig nästan tvingad att sticka ut och få lite luft så jag cyklade ner på stan och sen hem, såklart.
Han med att se slutet på Adam & Eva, ytterligare en serie jag inte sett på flera år.
Sitter nu och zappar mellan "TIllbaka till framtiden 3" och hockey-vm, där Bäckis gjort mål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0