Sanningens ögonblick

Hamnade framför reprisen av Sanninges ögonblick igår...hm... kväll, kan vi säga.
Fy fasen vad roligt det var. Kanske inte för dom som satt där och svarade på frågorna, men för mig.
"Tycker du om att klä dig i kvinnokläder."
Haha, och jag skrattade.

Själv skulle jag då aldrig ställa upp i ett sånt där program, Men å andra sidan, vad har jag att dölja egentligen? Har inte så jättemycket smaskigt att bjuda på.
Nu känner jag mig nästan tvungen att se nästa avsnitt imorgon. Bara för att se ifall man kan skratta åt något mer.

Kommentarer
Postat av: kristin

svar: du är den första som tycker blå;)haha. men du är ju kille så.. ;)

2008-05-03 @ 18:26:02
URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0