Söndag

Godmorgon. Goddag. God kväll.
Så, nu har jag tagit igen det jag missat.

Har idag varit ute på stugan. SKITSKÖNT VÄDER!! Sol, sol, sol.
Klippte gräsmattan.

Hett just nu: Manchester United. Engelska mästare. Snart europeiska mästare?

Använde dock inte åkgräsklippare utan tog den motordrivna handjagaren(?). Var faktiskt skönt att bara gå runt på den hyfsat stora gräsklipparen(Jag tycker vi ska bygga mer trätrallar(Nej, inte tänka snuskigt) men de andra är inte lika på). Var ett tag sen jag rörde mig ordentligt. Det skulle nog varit då jag gjorde arbets-ekg:t. Får väl ta och sticka ut och springa nån dag. Inte snabbt, men springa iallafall.
Sa jag att det var soligt förresten?

Iskallt just nu: Andreas IS-aksson(Nu var jag lustig va?). ÅTTA(8!) insläppta mål... Och Shaaban var petad, i allsvenskan, för inte så länge sen. Målvaktssituationen i Sverige känns lovande inför EM...

Kom hem, åt mat och såg Manchester United vinna Premier League.

Och så var det soligt.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hej!
Kolla in min nya, fina blogg:)

2008-05-11 @ 19:15:38
URL: http://theoddity.blogg.se
Postat av: kristin

svar: haha :D, kom på det. menmen :D nu har du ju skrivit så(:

2008-05-11 @ 22:08:52
URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0