Städtorsdag

Har varit ute i det fina men ändå inte jättevarma vädret. Vill ha fem grader till, då njuter jag. Märkte en sak inne på nian, men det tar jag senare.

Nu ska jag diska. Och det är inte lite disk heller. Är från när jag diskade igår förmiddag så är en hel del... Vojne vojne. Kommer att ta tid känns det som. Är inte så snabb av mig nämligen, och det gäller det mesta i mitt liv.
Efter det ska jag städarummet eftersom det är städtorsdag. Fint namn va? Kom precis på det. Men får se hur det blir. Brukar ta några timmar för mig att göra det, och ikväll är det andra semifinalen av Eurovision Song Contest och jag har lite förbereda här på bloggen inför det.
Håller tummarna för Charlotte Perrelli iallafall. Är ju trots allt svensk. Men jag hade hellre sett Rongedals där.

Rubbade Runar har fått låna hem Guitar Hero och jag har nördat det lite nu på förmiddagen. Jag ska vara ärlig, jag är rätt usel. Men jag har rekordet på "Ballroom Blitz" åtminstone. Jag har något att vara stolt över. Än så länge.

Och så måste jag laga mat idag också. Blev ett slött alternativ igår när jag köpte en pastasallad. Men idag ska jag faktiskt laga mat. Eller steka fiskpinnar iallafall. Potatis finns redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0