Talkshows

Har varit hemma i tre månader nu, så har ju sett en del på tv under tiden...
En sak har jag märkt när jag hamnat framför talkshows från USA, typ Oprah och Ellen Degeneres.

Är det konstigt att dom har så mycket publik i studion egentligen? Lustigt nog är det nästan bara kvinnor också.
Iallafall... Tro fan att dom vill dit och sitta. I Ellen Degeneres Show som visade igår var det fyra stycken som tävlade. Vinnaren fick en bil. Trean och fyran fick varsing 42-tums plasma-tv. Och för några veckor sedan fick alla i publiken dvd-spelare, tv-apparater, telefoner och sånt. Bara för att dom sitter där... liksom!
Jag skulle också kunna sitta och kolla på ifall jag fick något sånt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0