Tredje plats

1.
2.

3. Oskars fotpress
4. Skåne ligger i Gästrikland
5. No brain, no pain


I slutet av ettan, vi har mentorstid. Vår ena mentor Disco-Eva berättar om hennes man som är svårt sjuk, ryggmärgscancer eller något sådant, minns inte så noga.
Vi sitter i en sal med vippstolar, dvs sådana stolar som finns på biografer.
Oskar sätter foten på en av stolarna framför så han får fotstöd. I samma veva så trycker jag ner den stolen så hans fötter hamnar i kläm.
Samtidigt som Disco-Eva försöker hålla tårarna borta, sitter Oskar och gör allt för att inte skrika.



Jag har fått en del klagomål från en Hamburgerrestaurangpojke om att de händelser jag skriver om inte är roliga. Jag kan säga så mycket som att om man var med när det inträffade, så är det roligt.
Vill även säga att mitt minne inte alltid är det bästa och därför så kan vissa delar var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0