Uppmärksammat

Yannick Bapupa (Mittfältare i Gefle IF som spelar i Allsvenskan) har fått en son. Som heter Anders Bapupa! Hur coolt är inte det?!?!
Snacka om att få ett vanligt, svenskt, tråkigt namn att bli roligt.

Inne på Gallerian Nian så stod det en kille i kostym och försökte sälja, lyssna nu, OMEGA-3-tabletter. Är inte det lite överdrivet för något man hittar i en lax? Kostym? Lax? Passar det ihop? Egentligen? Inte så coolt.

Jag är på sjuksköterskornas sida i den här strejken. Var nere på stan och gick förbi en grupp med sjuksköterskor(Ja, jag vet att dom var det. Dom hade en sån där band som tjejer brukar ha i skönhetstävlingar, men istället för att det stod vilken stat eller land dom kom från så stod "Legitimerad (Legimiterad?) sjuksköterska"). Då sa en av dom att, "Jag var inne på McDonalds. McFlurry är ju skitdyrt. Tio kronor för en sån!"
Så jag tycker att om dom tycker att det är dyrt(Jag är snål som en jude, men jag tycker inte att en tia för mcflurry är dyrt) så får dom verkligen för lite i lön!

Nu ska jag se andra delen av Indiana Jones. De fördömdas tempel. Lovande titel åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0