Bristande koncentration

Har varit ute och cyklat nu på morgonen/förmiddagen. Gick faktiskt bra.
Förlåt för att jag skriver att jag varit ute och cyklat Jasmina, jag vet att du är less på det men jag behövde en liten inledning till det jag ska skriva nu och då var det en passande då det jag ska skriva om handlar om något jag upptäckte när jag var ute och cyklade och då känns det dumt att inte ta upp det som faktiskt var det som inspirerade mig kan vi säga.

Hursomhelst... Hm, nu kom jag av mig. Koncentrationen övergick till teven. Får återkomma till det jag började med.
Kan ju berätta att jag INTE blev väckt av Rubbade Runar idag. Snällt. Han hade till och med lämnat en lapp åt mig. Så där lite gulligt tycker jag. I och för sig så hade han bara skrivit "IPOD". Undrar vad han ville med det. Har för mig att det var något han sa igår, men kommer inte ihåg det nu.
Får nästan lust att skriva MP3 på andra sidan, bara för att vara lite lustig.

Nu kom jag på vad det var jag började med som jag glömde bort när mitt fokus hamnade på Våra värsta år. Men nu är jag tillbaka.
Jag är lite less på vädret vi har. Inte det just nu med sol och hyfsat varmt, tolv grader eller något sådant. Utan snarare vädret som vi haft den senaste veckan. Förra helgen var det över tjugo grader varmt och strålande sol och hade varit så en längre tid. Men efter den helgen har det bara varit pissväder. Kallt, regn, snö i lördags.
Kan det inte bli ett väder ett tag nu? Jag hatar när det växlar, och framförallt när det växlar inom bara någon timme.
Man går hemifrån lättklädd för att det är varmt ute, men någon timme senare är det lika kallt som i en isbjörns rövhål. Eller tvärtom, man klär sig varmt med många klädesplagg men en timme senare är det strålande sol och varmt som i en... öh, kamels rövhål? I och för sig så är det lättare att ta av sig kläder än vad det är att sätta på sig varmare kläder när man inte har några med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0