Tillbaka i joggingspåret

Idag har Sesse varit duktig. Och gjort något han inte gjort på flera månader. Och för er skämtare därute, det är inte att duscha.

Jag har nämligen joggat nu på morgonen. Och räknar man inte med dom cykelturer jag tagit, eller arbets-ekg-provet jag gjorde så är det första gången jag rört mig sedan den 27 januari.
Joggade två kilometer. Gick väl sådär egentligen, blev illamående rätt snabbt så var tvungen att gå en del. Och trött i benen, och lite värk på diverse ställen. Får se hur det känns ikväll, finns nog risk för träningsvärk... Snacka om att man är ur form.
Och för er som är nyfikna så tog det 16:07:46. Det vill säga, minuter:sekunder:hundradelar. Känns bra det. I januari sprang jag fyra kilometer och fick tider runt 20 minuter. Så har en lång väg till toppformen. Men säsongen börjar inte förrän i september/oktober så har tid på mig.

Kommentarer
Postat av: kristin

svar: äh, lugnt det :D.



jag som trodde att du menade timmar:minuter:sekunder ;)

2008-05-27 @ 14:30:11
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0