Borttagen kommentar

Det har hänt. För första gången har jag tagit bort en kommentar från bloggen.

Då har jag ändå blivit kallad "humorlös, inskränkt idiot". Fast det tyckte jag mest var roligt.

Och sen har jag även blivit kallad bitter av Marie Picasso. Fast det var ännu roligare. För antingen kan inte Marie Picasso stava och älskar frågetecken, eller så finns det någon människa därute som tror hon är Marie Picasso. Och då är det verkligen INTE jag som har problem :-)


Men nu har det hänt. Jag har tagit bort en kommentar.

Ni får kalla mig idiot, skriva av era anti-homosexuella-tankar, kalla andra perversa.
MEN GE FAN I ATT LÄGGA IN LÄNKAR TILL GRATISBIO, GRATISMODE, GRATISGETTER och vad allt sånt där heter. Jag bryr mig inte, jag vill inte att ni ska tjäna pengar genom min blogg när inte ens jag gör det!

Och jag tycker inte om er.


Kommentarer
Postat av: M

det är nog sant ändå... du har damp :D

2008-11-28 @ 18:08:36
URL: http://malintaflin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0