Kitchen-Barbies nya tillbehör som mordvapen?

Idol-Alice Svensson, bonden från Hedesunda, är hotad till livet. Av Idol-Johans fans!
Vad ska dom göra för att få igenom sina planer? Använda Kitchen-Barbies senaste tillbehör, den rostfria saxen av plast?

Okej, Barbie är kanske att ta i. Men jag vet inte vad tolv-åringar och liknande leker med.
För det är ju i den åldern som Johans flesta fans finns. Dom "äldre" som skulle kunnat göra något "ordentligt" är knappast intresserade av Johan. Grappen kan ju inte sjunga. Fast jag vet inte egentligen om han kan det. Efter att ha sett ABBA-tema-veckan har jag hållit mig borta från Idol tills han åkt ut.
Och den lilla muppen är ju fortfarande kvar och slaktar låtar lite då och då.
Men han var nära förra veckan. Så den här veckan hoppas jag att... nu var jag nära att skriva svenska folket... svenska föräldrar tar sitt förnuft till fånga och gömmer alla telefoner i huset så att deras döttrar inte kan spendera en årslön på att skicka Johan vidare.

Fast å andra sidan vore det trevligt ifall Johan vann.
Då går han förmodligen i Daniel Lindström, Markus Fagervall och Marie Picassos fotspår och är borta inom en månad.
Jag skulle inte klaga. Inte Fanny heller.
Fast hon vill nog att han ska åka ut redan idag. Hon har hoppats det i flera veckor.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Är Johan kvar i finalen kommer jag vilja att han vinner.. För de som kommer tvåa brukar ju lyckas bäst så tvåa får han inte komma :P

2008-11-21 @ 23:25:49
URL: http://arvendal.blogg.se/
Postat av: Alexander

Johan är ju den enda som sticker ut, alla andra är ju så tråkiga och låter som all annan Mix Megapolsmörja...

2008-11-24 @ 19:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0