Nudisterna

Var väldigt länge sedan jag skrev en riktig dagblogg känns det som.
En sån där som berättar vad jag gjort under dagen.
Och det beror faktiskt på en enda sak: Jag har inte gjort ett piss som är värt att skriva om.

Jag har upptäckt att jag gillar att trycka på enter och bara skriva en mening/rad.
Häftigt va?

För det är faktiskt svårt att hitta nåt vettigt att skriva om när ens dag består av vakna, Top Model, frukost, tv, diska, lunch, cykeltur, tv, träna, sova. Det fungerar ett tag men efter en femton inlägg blir det bara tjatigt. Så därför har jag undvikit det. Även fast jag egentligen inte bryr mig så mycket om vad som står här. Fast kan ju tänka lite på er som läser. Däför jg bemoder meg med at stawa ordän rett so ni intä bähovär ånstrengå är allt för mycket.
Visst är jag snäll.

Och hädanefter kommer jag aldrig våga ta hem nån tjej till "Nudisterna Sjöblom" som Rubbade Runar kom på idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0