Curriculum Vitae

Vad trist det är att skriva ett Curriculum Vitae(CV, men tänkte att det ger smartighetspoäng att skriva allt).
Låter som en robot när man staplar upp allt man gjort. Och det känns svårt att skriva med glimten i ögat. Det är lättare på bloggen.
Enda likheten mellan bloggen och mitt Curriculum Vitae(smartighetspoäng) är att de läses av ungefär inga.

Fast det känns lite lättare att skriva Curriculum Vitaet nu. Har nämligen fått ett intyg från Ex&Co där jag jobbade i vintras.

"Sebastian arbetade i efterbearbetningen med rensning och limning där maskinell utrustning används. Han har också arbetat med paketering för distribution."

Det låter mycket snyggare än att skriva att jag jobbat med att "vika kartonger" vilket är sättet jag beskrivit det på för nyfikna personer som undrat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0