Idol-premiär

Idol-premiär.
För mig åtminstone. Har inte följt det lika noga som tidigare år, bara zappat förbi någon gång då och då.
Har inte varit så förtjust i juryn heller. Antingen har jag bara en stor otur eller så är det enda dom gör är att skryta om sig själva.
Första gången jag tittade så sa han som ser ut som Peter Svartling: "Så här mycket har jag ryst sedan jag satt bredvid Celine Dion vid en flygel i Las Vegas".
Och förra veckan så sa han som extraknäcker som huvudperson i CSI:NY: "Jag skrev den här till Christina Aguliera..."
Jag skiter fullständigt vems piano och vem dom skrivit åt. Jag vill höra, dom flesta, sjunga.

Men idag har jag tänkt se hela programmet av en enda anledning. Nej, det är inte bonden Alice Svensson.
Det är det enkla faktum att det är ABBA-tema idag.
Har blivit lite smått beroende av ABBA sen Mamma Mia filmen. Så ska jag se nått avsnitt kan jag ju lika gärna se det här.
Och heja på andra-bonden(Andra helt enkelt för att "Bonden" heter Linda Ä/Engblom).

Kommentarer
Postat av: bbettypåbilddagboken

alice svensson är inte bonde alls :p bara att hon kommer från ett bonde ställe!

2008-10-25 @ 21:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0