Jag vill till Chelsea sa Bill, Man City blir bra sa Bull

Robinho har "gråtit" ut om att han vill lämna Real Madrid. Och då Chelsea har varit det enda lag som varit intresserade är det väl inte så svårt att förstå vilka han vill gå till. Men nu har han ändå hamnat i Manchester City av alla exotiska ställen. För en jämförelse: City var 9:a i ligan, Chelsea 2:a.
Så vad kan det ha varit som fick Robinho som troligen har målsättningen att bli bäst i världen, eller något liknande, att välja City.

Kan det vara pengar? Eller möjligheten att vara den stora stjärnan i laget då han förmodligen skulle blivit det i City men bara en i mängden i Chelsea? Kanske pengarna? Eller nöjet i industristaden Manchester? Pengar?

Ja, jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska tro.
Men vad jag vet är att det ska bli roligt att se honom mot stora backar med mord i blicken(Läs Nemanja Vidic) istället för krulltottarna i spanska La Liga(Läs Carles Puyol).

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/england/article3226896.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0