Melodifestivalen 2000 medley

Del ett

Del två


Lena Andersson - Säg det med en sång
Lasse Berghagen - Min kärlekssång till dig
Jan Johansen - Se på mig
Freestyle - Dover-Calais
Lena PH - Dansa i neon
Tommy Körberg - Stad i ljus
Loa Falkman - Symfoni
Tomas Ledin - Det ligger i luften
Carola - Fångad av en stormvind
Nanne Grönvall - Avundsjuk
Wisex med Lasse Holm - Miss Decibel
Tommy Körberg - Judy min vän
Lasse Berghagen - Jennie Jennie
Mona Wessman - Gå och göm dig Åke Tråk
Claes-Göran Hedenström - Det börjar verka kärlek banne mig
Lotta Engberg med Triple & Touch - 100 procent
Lasse Holm och Monica Thörnell - E de det här du kallar kärlek
Jan Malmsjö - Hej clown
Carola - Främling
Arja Saijonmaa - Högt över havet
Janne Lucas - Växeln hallå
Björn Skifs - Michelangelo
(Janne Lucas - Växeln hallå)
Chattanooga - Hallå hela pressen
ABBA - Ring Ring
Lasse Berghagen - Ding dong
Svenne och Lotta - Bang en boomerang
Lena PH - Kärleken är evig
Charlotte Nilsson - Tusen och en natt
Björn Skifs - Det blir alltid värre framåt natten
Sweet n' Chips - God morgon
Björn Skifs - Fångad i en dröm
Herreys - Diggiloo Diggiley
Carola - Mitt i ett äventyr
Tomas Ledin - Just nu
Chips - Dag efter dag
ABBA - Waterloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0