Glaskross på golvet

Igår vid den här tiden när jag skulle ner i köket märkte jag att det satt en lapp på trappräcket. Eftersom att det är så vi kommunicerar i den här familjen antog jag att det var från mamma eller pappa. "Diska", "Städa ditt rum" eller "Kom ihåg svt1 12.25. Emil åker sitt kvalheat då. Finalen 13.00" ungefär.
Men det var inte från någon av dom, det var från Rubbade Runar.



Han hade råkat välta ner någon glaslykta och inte haft tid att dammsuga. Så han skrev en lapp och nedanför det sista trappsteget hade han ställt ett par tofflor så jag inte skulle få glas i foten. Äj han inte baja föj töt?


Kommentarer
Postat av: Malin

ja jag skrev ju det

2008-09-12 @ 09:24:22
URL: http://malintaflin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0