Vandaler på rummet

Förförra lördagen hade lillebror Rubbade Runar besök av sin kille Mr Rönngren. Efter att dom busat i soffan och sett på tv, druckit läsk, ätit chips och såna där gulliga saker som bara dom gör(trumsolo på bröstet etc) så satte dom sig vid datorn. Eller Rubbade Runar gjorde det iaf. Mr Rönngren blev då "mitt" sällskap. Vi spelade FIFA. Jag är bra på det, han är sämre. Jag vann.
Då blev han sur. Och pajade handkontrollen.



Den var lite glapp på den där styrspaken förut(snurrade runt) men nu har den låst sig i ytterkanten av styrspakshållaren. Så det är så att säga lite svårt att spela med den kontrollen eftersom det inte går att röra sig åt vänster. Tummen upp för det.
Så jag spelar med den andra handkontrollen. Som är lite skadad den också(inte Mr R's fel). X-knappen är lite trög så ibland sitter den kvar nere i hålet. Inte skoj när man vill slå en avgörande passning till Torres, och så sitter knappen kvar så man inte kan göra det.

Kommentarer
Postat av: kristin

så min pojk håller på ;o.

då får be honom köpa en ny ;)

2008-09-03 @ 17:40:44
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0