Biljett

Är det någon som vill ha en biljett till matchen imorgon mellan Gefle IF och Kalmar FF? Jag har nämligen en biljett jag inte har användning av. Är väldigt sällan som svenska mästarna kommer till Strömvallen, brukar bara hända en gång per säsong. Så varför inte passa på nu när chansen har kommit.

Det är på F-läktaren, dvs kortsida, dvs ståplats, dvs bredvid Kalmar-klacken. Mittemot ska GIF-klacken stå. Om dom inte bojkottar. Som dom tydligen skulle göra...

Iaf, hör av er med en kommentar, e-post, snigelpost eller röksignaler. Först till kvarn eller den som donerar den största summan till min bloggfond. Eller så väljer jag bara nån... Diktator you know. (Erbjudandet gäller ej folk som på något sett har kontakter med Sky Blues eller dylikt)



Den slogan GIF använder sig av stämmer hittills. Allt blått blir vitt; nu äre biljetterna som tidigare var ljusblå men nu är vita.

Kommentarer
Postat av: Bögknackarn

Men du låter bögar köpa? Jag menar, så länge som är i klass med dig så borde det funka...

2009-04-20 @ 15:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0