Gefle IF 0 - 0 GAIS



Faktiskt en bra 0-0 match i mina ögon.
Stod bredvid en som aldrig sett fotboll förut, fattade inte varför man bytte sida i halvtid(som kallades för rast).
Äcklig hamburgare.
Min föredetta mattelärare hade inte pengar till matchprogram. Dags att demonstrera så att lärare kan lägga 20 kronor på ett matchprogram.
Nu får banne mig 94orna sluta tigga godis, skärpning ;-)
Hatar majblommeförsäljare, målvaktiskungen-i-p94s lillasyster slog mig när jag inte köpte(Inte skratta Larsson den Store).

Mattias Hugosson
Daniel Bernhardsson
Omar Jawo
Daniel Theorin
Andreas Dahlén
Jonathan Berg (ut 79)
Yannick Bapupa
Johannes Ericsson
Jonas Lantto
Hasse Berggren
Amadou Jawo
-----
Alexander Gerndt (in 79)
-----
"Den tolfte spelaren"
-----
Hamburgaren



(Bild från GefleIFFotboll.se)

Sportbladet

Kommentarer
Postat av: Larsson, den Store

Sebbe lille,

..hoppas du (hon) inte gjorde dig illa!



Själv hade jag en liten skräckupplevelse när jag för en gångs skull tog entrén vid "klocktornet".



Kan nog strax sluta skratta....

2009-04-24 @ 12:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0