Vila i fodralet

Mina älskade solglasögon har gått sönder. Snyft.
Fick, hittade, tog, välj ord ni. Det-ord-ni-valt när jag jag sommarjobbade på Hemlingbybadet för tre år sedan. Underbart jobb i övrigt, läste Harry Potter, solade och fick vara hemma med full betalning när det regnade.
Men nu har de gått sönder, lossnat en bit. Detta upptäcktes på den lappländska sjöisen påsk-veckan.

Så nu måste jag införskaffa nya. Iofs behövs det egentligen inte eftersom det är på sidan glaset gått sönder, men dom är ful som stryk. Så det är lika bra att göra't.

Har fått två tips: Det ena från lilla, mesiga Emma som tipsar om männens leksaksaffär Clas Ohlson. Det andra tipset kommer från stora, tuffa och supermanliga RuRu. Han tipsar om H&M...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0