En förändring likt fotbollslaget

Jag kom precis på en lite lustig notering.

Väggarna på mitt rum är precis som Gefle IF. Inte att dom är lika intressanta att titta på eller nåt sånt. Dock är det gratis att se mina väggar(för mig, övriga får betala inträdesavgift på 20 kronor eller en godispåse).

Från början var dom vita. Sen blev dom blå. Och nu i våras(förra våras, 2008) blev dom vita igen.

Enda skillnaden är väl att mina anhängare(dvs familjen) inte skrev insändare och protesterade, utan det var snarare dom som låg bakom förändringen(Kocken iaf).

Kommentarer
Postat av: Sjöblom

Du är fan inte normal på en fläck. Tappad bakom en vagn? Sjukt dålig jämförelse...

2009-02-18 @ 19:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0