Märta på nya äventyr



I söndags var den här lilla bråkstakan ute på en promenad i huset. Eller på övervåningen åtminstone.
Sitter på mitt rum med datorn i knäet då jag märker hur något rör sig i ögonvrån. Vrider såklart huvudet men ser inget särskilt.
Sen börjar en liten ullboll vagga framåt och in under min tv-bänk.
Bara att skrika efter Rubbade Runar och så kommer han tillsammans med köksmor som två galningar, han med gips, och lägger sig som en galning på mitt golv.
Och för att locka fram den lilla flyktsugna råttan(andra gången nu) användes en gurka.
Så nu finns det två punkter på mitt golv som luktar gurka. Om någon nu var intresserad av att veta det.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Cool hamster :D

2009-02-03 @ 16:08:29
URL: http://arvendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0