Vi är Gefle VIT och blå

Gefle IF får vita tröjor och ljusblåa shorts. Nu är väl GIF-klacken nöjd ändå?

Enligt en av två som jag pratade med på msn för nån vecka sen när jag var "elak" mot dom så hade det varit bättre med ljusblå shorts, och nu är dom ljusblå. Tadaaaaa.
Den andra var däremot mest intresserad av att kalla mig dum i huvudet, anse att jag hetsade till bråk(som att jag skulle göra det, en myra skulle spöa skiten ur mig), få mig att be om ursäkt och vilja bjuda på öl...

Nu slipper dom ju ändra på ramsorna, himmelsblå finns ju kvar.

Men eftersom jag innerst inne är en snäll så ska jag ändå hjälpa till att "anpassa" en av deras ramsor. Ni kan ju skriva en tackkommentar så jag vet att ni är här och läser, annars kanske jag tar patent eller vad det heter? Stim-pengar ni vet.

HEJ HÅ, VAD STÅR PÅ? VI ÄR GEFLE VIT OCH BLÅ OCH VI SJUNGER FÖR VÅRT LAG, VI SKA VINNA DETTA SLAG! 

Var inte så förbaskat svårt att komma på må jag säga...

(Och ni som har läst min blogg mer än två gånger kanske förstår att det här kommer bli ett återkommande skämt som Marie Picasso)
(Och innan alla GIF-are börjare gnälla, kolla vilken kategori det här inlägget är publicerat i...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0