Visste ni att...

...Gefle IF har två klackar? Eller, hade är rätt ord. Den ena tänker tydligen bojkotta då man inte accepterar vit-ljusblå som färger istället för ljusblå-vit.

..Jag blev brutalt lurad förra veckan och höll på att smälla av? Fick nämligen höra att Susie i Lili & Susie och som jag berömde var Suzzie Tapper. Tack för den Lina!

...Jag har en lillebror?

...Han är till salu?

...Jag läste ut de sju Harry Potter-böckerna på två veckor? Och att jag läste åt fel håll.

...Typ 90% av det som skrivs på den här bloggen är total smörja och är fullkomligt idiotisk att reta upp sig på? Fast det är roligt att läsa.

...Jag är en inskränkt jävla idiot, den minst värsta mupp som finns, ett jävla drägg och att jag har brist på hästar i stallet?


...Marie Picasso besökt och kommenterat min blogg två gånger?


Kommentarer
Postat av: mal

...att du har en lillasyster?

2009-02-26 @ 12:23:36
URL: http://malintaflin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0