Dåligt uppvaknande

Gånger två!

Först imorse runt fem-tiden, kan ha varit runt tjugo för klockorna i rummet går helt käpprätt fel.
Hursomhaver, det knakar och brakar och en katt tar sig in genom fönstret och river ner ett glas på vägen. Tur Emma var snabb med att släppa ut den jevlen genom dörren.
Och sen, klockan åtta startar klockradion. Radio, hög volym, trött är ingen bra blandning... Och vad var det för låt? Emma-lee... Med allas våran favorit från idol.. Och eftersom jag vägrar säga namnet på honom kan ni gissa er fram till det själva. Men han ska vara med på Skansen och har slaktat "Viva la vida" och "The winner takes it all".

Och Kaka älskar honom!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Skulle jag älska honom? Mina ögon fan ruttnade när jag läste det där!

2009-06-26 @ 15:52:35
URL: http://arvendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0