Om jag kunde drömma

Författare: Stephanie Mayer

Det måste vara en av de sämsta böckerna jag nånsin läst. Innan är det bara två böcker jag börjat på men inte läst klart, nån bok i sexan jag blev tvingad att läsa och Sagan om de Två tornen(som jag läst klart sen dess). Nu är det tre.
Har läst mer än halva boken(258 av 416 sidor, 62%) och det har absolut inte hänt ett piss. I jämförelse så i sjunde Harry Potter-boken så hade dom redan hunnit förstöra 4 horrokruxer efter 62% av boken.

Man har ju liiiiiite mer förväntningar när det handlar om vampyrer, man tror ju på död och attacker på männskohalsar. Inte bilförare och romantiskt dravel och nån liten håla i USA...


Kommentarer
Postat av: lovisa

du har för höga krav

2009-03-14 @ 12:24:34
URL: http://lovisastefansson.blogg.se/
Postat av: Helén

Kanske bästa boken någonsin. så romantisk! Men ja förstår om du blev besviken om du bara hade förväntat dig död och blod :)

2009-05-06 @ 22:38:14
URL: http://helenengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0