Gefle IF FF 1 - 0 Halmstads BK



¤ Vanligtvis så när ett lag har problem med målskyttet eller liknande så gör de ett kanonmål(Se Simon Helgs för Hammarby igår) för att spräcka en nolla medans ett topplag brukar göra skitmål. Igår spräckte GIF en 527 minuter lång svit utan att göra mål. Genom ett riktigt skitmål. Betyder det att GIF är ett topplag?
¤ Halmstads spelare ropar på Theorin för att bollen ligger för långt fram. Då flyttar han den bakåt. Och får ett gult kort av domaren. Halmstads spelare skriker som besatta åt domaren och protesterar och klagar. Och får inte ett piss.
¤ På tal om Theorin så är han inte skåning. Fan ta FM. Och nu är han avstängd mot AIK. AIK jublar! Skulle jag oxå gjort om jag skulle ha Mård i motståndarlaget.
¤ Sålde 13 matchprogram. Med tanke på att jag hade som målsättning innan matchen att sälja 10 så får man väl säga att jag fick G+?
¤ Regn och rusk. Typiskt GIF-väder med andra ord.
¤ Och GIF-klacken höll igång större delen av matchen.

Mattias Hugosson
Daniel Bernhardsson
Daniel Theorin
Omar Jawo
Andreas Dahlén
Hjalmar Öhagen(ut 58)
Yannick Bapupa
Yussif Chibsah
Jonas Lantto
Daniel Westlin(ut 64)
Alexander Gerndt
-----
Marcus Hansson(in 58)
Bernhard Nyström(in 64)
-----
Den tolfte spelaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0