Vad en lapp kan göra

Förra veckan tejpade jag upp den här lappen på dörren till mitt kontor på jobbet.



När jag kom till jobbet imorse så hade någon under torsdagseftermiddagen(jag slutade tolv) tejpat upp en lapp.




Visst har jag trevliga arbetskamrater. Jag har två personer som jag tror kan vara ansvariga. Bönder båda två, dock den ena utflyttad. Så nu funderar jag på hur jag ska hämnas innan jag slutar på onsdag.
(Och jag har faktiskt en aning vilka de bildsköna damerna på bilderna är, men eftersom att jag vill komma tillbaka och jobba mer behåller jag det för mig själv.)

Kommentarer
Postat av: Linnea (elleffdesign)

Tyckte det passade att jag komenterade det här inlägget eftersom de springer runt på min mammas jobb och säger att det var nån snygg tjej som letade efter dig! :P Jättekul att du vart nöjd med armbandet! det var inte alls krångligt, kul att det blev som du tänkt dig! Måste också tacka väldigt mycket för dricksen(vilket jag tänkte säga när jag var hos mamma) Ha det bra! :)

2011-01-16 @ 17:02:51
URL: http://elleffdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0