Twilight

Nu har det hänt. Det tog bara ungefär minst ett och ett halvt år. Från att jag läste boken. Men nu har jag sett filmen.
Twilight.

Jag kan börja med att säga att den åtminstone var bättre än boken. Vilket inte är någon större bedrift eftersom det är en av två böcker under mina 22 år jag aldrig slutfört.
Filmen slutförde jag. Och med tanke på att boken(eller åtminstone filmen) tog sig med lite mer action på slutet så borde jag kanske fortsatt läsa. Men nä...

Filmen var som sagt var helt okej.
Lite dåliga dialoger ibland, specialeffekter som inte ser så bra ut(framförallt när dom springer) men allt som allt en okej film.

Blingbling-vampyrer, mycket ska man se innan man dör.

Gillar folk Twilight för att böckerna är bra eller för att dom på något sätt tycker Robert Pattison är snygg?

Han var dock med i en mycket bättre film innan. Se Harry Potter och Den flammande bägaren. Och för er som inte gillar honom kan jag glädja er med att han dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0