Marstriss

Nu när jag har relativt stabil inkomst varje månad har jag bestämt mig för att köpa trisslotter för hundra kronor varje månad. Varför? Varför inte. Har inga större utgifter och kan vara roligt.
Såklart har jag satt upp "regler":
Köpa för max hundra kronor varje månad.
Alla vinster under 500 kronor ska bytas mot nya lotter.
Och det var väl alla regler.

Så hur gick det i mars?

Lottomgång 1:
- 100 kronor
Vinst: 100 kr(Plötsligt händer det: Har du 100 kr nere i vänstra hörnet vinner du det beloppet)

Lottomgång 2:
+/- 0 kronor
Vinst: 25 kr(Plötsligt händer det: Har du två 25 kr vinner du det)

Lottomgång 3:
+25 kronor
Vinst: 50 kronor(25 kr*2)

Lottomgång 4:
+75 kronor
Vinst: Ingen

"Plus" 75 kronor första svängen. Inte fel. 
Nytt försök i april.


Vad roligt det är när man börjar med att skrapa fram två 1000000 kr, men inte vinner ett öre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0