Tippa Melodifestivalen 2010

Tredje året i rad jag ger mig på att tippa Melodifestivalen.
För två år sedan hade jag två rätt(Frida feat Headline, Linda Bengtzing), och förlorade alla vad.
Förra året hade jag ett rätt(Malena Ernman, inte illa pinkat att pricka segraren) och vann ett av två vad.

Iår... känns det jävulskt tungt att försöka få ett rätt. Känns mest som att man bara kommer chansa eftersom det finns väldigt få bra låtar, och ändå ingen som är helt kass som det varit tidigare år.

Men kör två olika gissningar nu, en som jag hoppas och en som jag tror(men förmodligen blir det inte så).

Jag hoppas(spotifylänkar):
01. Timoteij - Kom
02. Salem al Fakir - Keep on walking
03. Peter Jöback - Hollow
04. Andreas Johnson - We can work it out
05. Eric Saade - Manboy
06. Anna Bergendahl - This is my life
07. Ola - Unstoppable
08. Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar
09. Jessica Andersson - I did it for love
10. Darin - You're out of my life

Jag tror:
01. Peter Jöback - Hollow
02. Salem al Fakir - Keep on walking
03. Eric Saade - Manboy
04. Anna Bergendahl - This is my life
05. Jessica Andersson - I did it for love
06. Timoteij - Kom
07. Andreas Johnson - We can work it out
08. Ola - Unstoppable
09. Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar
10. Darin - You're out of my life

Ska vi hålla tummarna för ett rätt?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahaha våran tippning ser typ likadan ut

2010-03-11 @ 20:27:01
URL: http://arvendal.blogg.se/
Postat av: Fanny

1. Salem Al Fakir

2. Eric Saade

3. Peter Jöback

4. Anna Bergendahl

5. Andreas Johnsson

6. Darin

7. Timoteij

8. Ola

10. Jessica Andersson

9. Pernilla Wahlgren

2010-03-12 @ 13:46:26
URL: http://arvendal.blogg.se/
Postat av: Fanny

Det är vad jag tror. Och byt plats på pernilla och jessica, jag failade lite :P



Nu kommer vad jag vill



1. Eric Saade

2. Salem Al Fakir

3. Timoteilj

4. Andreas Johnsson

5. Anna Bergendahl

6. Ola

7. Jessica Andersson

8. Pernilla Wahlgren

9. Peter Jöback

10. Darin

2010-03-12 @ 13:50:39
URL: http://arvendal.blogg.se/
Postat av: Fanny

Byt plats på pernilla och jessica även där... fan vad jag failar idag

2010-03-12 @ 13:51:48
URL: http://arvendal.blogg.se/
Postat av: Emma

01. Salem al Fakir - Keep on walking

02. Peter Jöback - Hollow

03. Eric Saade - Manboy

04. Timoteij - Kom

05. Anna Bergendahl - This is my life

06. Darin - You're out of my life

07. Jessica Andersson - I did it for love

08. Ola - Unstoppable

09. Andreas Johnson - We can work it out

10. Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar



Vågar du i år igen ? ;)

2010-03-12 @ 22:55:22
URL: http://wajkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0