Effektiv

Har ni nån gång funderat på vad man hinner göra på två och en halv timme om man startar klockan sex?
Har ni det så får ni svaret nu. Har ni det inte så får ni ändå veta. Förutsatt att ni fortsätter läsa. Och det antar jag att ni kommer. Vore ju jävligt dumt att sluta läsa nu. Har ni ju tappat ovärdeliga sekunder av ert liv utan att veta slutpoängen med det hela. Och det vore tragiskt.

Vakna, kliva upp ur sängen, dricka ett glas vatten, läsa GD del 1 & 2, gå på toa, tvätta sig, klä på sig, kolla Mythbusters på tv, leta efter en ryggsäck, leta efter ryggsäck igen eftersom jag inte hittade den, ta en annan väska, plocka ur väskan, packa ner det jag behöver i väskan(macka*2, tom colaflaska, amstramspapper), hämta cykel, cykla till sjukhuset genom boulognern, stanna till på sjukhuset, skriva ett dokument, se mamma få ett litet ryck av att någon slängt makaroner utanför soppåsen, cykla till jobbet, ta en promenad runt byggnaden då jag kom tidigt, lägga ifrån mig väskan, säga upp mig som marknadskommunikatör, cykla hem, äta frukost.

Allt detta hinner man mellan 6.00 och 8.30. Ifall ni nu ville veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0