Gefle IF FF 1 - 0 GAIS

LIKET LEVER!

Fyfan vilken jobbig match. Gais började starkast och hade mycket boll,  fortsatte att vara stark och var jäkligt nära några gånger i andra halvlek såg det ut som. Jag stod på handikappläktaren andra halvlek så kan inte svara hur nära och innan jag hade hunnit vända mig om för att se på jätteteven så hade jag hunnit dra ner mössan över ögonen för att slippa se.

Återigen sålde jag tvåsiffrigt antal matchprogram. Hela 15 stycken blev det. Och tre  sittdynor.

(Or)love!

Tydligen så är PerO väldigt besviken på Daniel Bernhardssons spel denna säsong. Du'h...

Och Åtvidaberg fick inga poäng med sig mot Helsingborg så nu är GIF bara en pinne bakom. Såklart var Gerndt huvudperson, 2 mål och 1 jäkligt snyggt assist till Erik Sundin. Vad GIF än fick för honom var det för lite.

Även Chibsah har enligt honom inte nått upp till det man hoppades.

Pingpong avstängd mot Djurgården nästa helg. In och fräls Hjalmar!

GAIS fick ingen straff, Gais fick ingen straff, Gais fick ingen straff men dom borde nog ha fått en. Mår jag dåligt över att dom inte fick en straff? Nä jag mådde nog sämre dom sista 45 minuterna av matchen när GIF ledde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0