Jag ääer en liten gåsapåug från skååååaene

Sista chansen nu. Eller ja, det är ju andra chansen nästa helg. Men sista chansen för första chansen. För att jag ska lyckas träffa de två finalisterna. Kommer det hända ? Nej.

Hm... Hur blir det här då...

Till final
Love Generation
Anders Fernette

Eftersom att det bara är killar som går vidare enligt media så blir mitt ena val Anders. Detta trots att han sjunger ett andraval(eftersom val 1 blev diskat). Och efternamnet är häftigt. Fernette.
Sen är det andra valet rätt lätt, dom har ju typ samma namn som en apbjörn jag fick av Emma.

Till andra chansen
Melody Club
Julia Alvgard

Melody Club är ju rätt stora och kända.
Och sen är ju den andra en webbjoker och det brukar inte gå så bra för dom. Men hon har ett coolt efternamn. Så vi kör på det.

Utslagna
Linda Pritchard
Förra året var hon ett hot. Nu är hon i livet. Det är en fördel för att vara med i den här tävlingen. Och följer de senaste tävlingarnas resultat mitt tips så går hon till final.

Är det inte lite lustigt med Linda Bengtzing och hennes låtar. Den första hon ställde upp med hette "Alla flickor". Sen kom "Jag ljuger så bra". Efter det "Hur svårt kan det va". Och nu "E de nåt fel på mig". Det känns som att det går utför. Och därför blir hon sexa.

Sjua blir lapparnas favoriter Lasse Stefanz.

Och då blir Nicke Borg sist. Lite trist eftersom att han heter som om en apa skulle gifta sig med sveriges finansminister. Men eftersom att apan är korkad och ministern moderat får du hamna sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0