Hey, im a goldfish. I have a 3 seconds memory spa... Hey, im a goldfish.

Känns så passande för denna dag.
Och eftersom att ingen(förutom Emma(och kanske Frida) förstår vad jag menar) så kommer här en förklaring.

Jag jobbar på kommunen. Jag börjar åtta. Då blir det frukost tidigt. Jag är inte sugen på frukost tidigt.
Då är det bra att det är förmiddagsfika halv tio. Så då brukar jag se till att ha med mig en macka hemifrån.

Och imorse var inget undantag: Jag ställde mig och gjorde i ordning två mackor. Smör, messmör och ost.
Sen plastade jag in dom.

När jag kom till jobbet gjorde jag upptäckten att jag glömt mackorna hemma. Kände mig så begåvad just då...

Men som tur var har jag en helt underbar flickvän som efter ett sms gör i ordning en macka till mig(med smör som inte var lika mycket som jag brukade ha men tillräckligt för att hon skulle avstå från att äta den) och tar med och ger mig den. Är hon inte bara för snäll söt och underbar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är beeeest :) <3

2011-01-28 @ 18:55:47
URL: http://wajkii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Sebbe då!

Hur blev det med messmöret? Fixade sms´t inte det??



Kanske dags för SeSe..??

2011-01-31 @ 18:47:29
Postat av: Larsson, den Store

..var det ju....

2011-02-01 @ 18:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0