Globalt mästerskap



Efter fem veckor. Fyra deltävlingar. En andra chans. Och några större missar och plagiatanklagelser. Nu är det dags för final i Melodifestivalen på lördag. Och jag gör som jag brukar. Tippar käpprätt åt helvete.

Men innan mitt riktiga tips så kör vi hur jag vill att det ska sluta.

01. The Moniker - Oh my god!
02. Swingfly - Me and my drum
03. Eric Saade - Popular
04. The Playtones - The King
05. Brolle - 7 days and 7 nights
06. Sara Varga - Spring för livet
07. Sanna Nielsen - I'm in love
08. Danny Saucedo - In the club
09. Linda Bengtzing - E det fel på mej
10. Nicke Borg - Leaving home

Och så till vad jag tror och den rad som tävlar och i potten ligger 11 liter cola och en trisslott. Så jag vill vinna.

01. Swingfly
02. Eric Saade
03. The Moniker
04. Danny Saucedo
05. Sara Varga
06. The Playtones
07. Nicke Borg
08. Brolle
09. Sanna Nielsen
10. Linda Bengtzing

Det är rätt tur att det inte är svenska folket som röstar ensamma för då är nog risken att topp tre varit Saade, Saana och Saara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0